Skal du sælge bolig? Hør mere om dine muligheder
Vores medievaner ændrer sig. Det har også stor betydning for annoncering på boligmarkedet. Hvor avisernes boligsektion førhen var det naturlige omdrejningspunkt for danskernes jagt på drømmehuset, er det nu i stigende grad Facebook og Instagram. Så, hvis du overvejer at sælge din bolig, vil vi anbefale, at du supplerer med RealMatch. Det er et digitalt markedsføringsværktøj, der målrettet giver dig maksimal synlighed på de sociale medier.
Kort fortalt opsamler RealMatch brugerinformation på nettet. Den er indstillet til at følge vores bevægelser og interesser på bl.a. Google og ejendomsmægler-hjemmesider. På den baggrund afgrænser den en unik gruppe af købere, der er interessante for netop din bolig. Herefter placeres din bolig automatisk på købernes sociale væg – og antallet af visninger optimeres hele tiden i forhold til hvem, der klikker, liker, deler og kommenterer mest. På den måde matcher RealMatch løbende din bolig med de købere, der potentielt vil være de mest rigtige for dig. Det giver god mening.
Det er ikke fordi, danskerne skifter bolig som de skifter bukser. Men helt nye undersøgelser fortæller, at næsten 60% af befolkningen kan være interesseret i din bolig, hvis den er rigtig for dem. Kort sagt. Selvom rigtig mange af os ikke ser os selv som aktivt boligsøgende, så er vi alligevel i markedet. Det er her, at forskellen mellem RealMatch og traditionel markedsføring viser sig. Hvor traditionel markedsføring i aviser og på boligportaler rammer dem, der i forvejen søger bolig, så rammer RealMatch hele vejen rundt – både dem, der overvejer og dem, der slet ikke lige forestillede sig, at de skulle flytte.
asd,ælaskd ælaksdlæ akdæla kældsak