Når du har besluttet dig for, at du gerne vil sælge din bolig, er det første du bør gøre, at rette henvendelse til din lokale (Real)mægler.
Vi finder sammen et tidspunkt i kalenderen, hvor vi kommer på besøg for at foretage en gratis og uforpligtende husvurdering.
Ved besøget noterer vi alle de gode detaljer og evt. opdateringer, som din bolig har at byde på. Ved boligvurderingen tager vi desuden nogle interne fotos af boligen (kun med din tilladelse).
Efter husvurderingen og en snak om forventninger til salget aftaler vi et nyt møde, hvor vi kan aflevere et salgsbudget og vores boligvurdering til dig.
Ved dette møde kommer vi bl.a. rundt om økonomien i dit boligsalg (herunder husvurdering), hvilke forhold der skal være på plads, før du sætter til salg (f.eks. tilstandsrapport). Vi drøfter desuden en markedsføringsplan og salgsstrategi for netop dit boligsalg.
Slutteligt gennemgår vi et oplæg til en formidlingsaftale mellem jer som sælger og os som ejendomsmægler.
Overvejer du, at få vurderet din bolig?
Din boligs værdi bliver fastsat ud fra forskellige referencer i nærområdet. Vi forholder os bl.a. til de ejendomme, som er solgt i området, samt de ejendomme der p.t. er til salg i området.
Ud fra vores kendskab, erfaring og ovenstående sætter vi den realistisk pris på din bolig, så du som sælger får det bedste mulige salg.
Hos os tilbyder vi "intet salg - intet salær". Dette betyder, at sætter du din bolig til salg hos os, får vi ikke salær for vores arbejde, medmindre vi sælger din bolig.
Det minimerer den økonomiske risiko for dig som sælger, og er med til at give en endnu større motivation for os ejendomsmæglere til at sælge din bolig bedst muligt.
Kontakt os på 7199 5500 og få en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig.