Få eksperthjælp til salg af bolig i Middelfart Kommune
Vi tilbyder dig professionel og ordentlig rådgivning indenfor alle faser i dit boligsalg og vores rådgivning er altid tilpasset, så den er relevant for dig i dit hussalg.
Der er mange forskellige faser i enhver bolighandel og nogle af de faser, kan du læse om herunder. God fornøjelse.
Det første møde er indledningen på et tæt samarbejde. Vi starter altid processen med et uformelt møde hjemme hos dig. Her vil vi først og fremmest lytte til dine ønsker og behov for salget af din bolig, men vi vil også benytte muligheden til at præsentere os selv og vise, hvad vi kan gøre for dit boligsalg. Derudover vil vi bruge mødet til at blive bedre kendt med din bolig og evt. allerede her give gode råd i forhold til en handlingsplan. Mødet skal danne grundlaget for en god, fremadrettet dialog, og er vigtig for at skabe den gensidige tillid, der skal til, for at det bliver et godt hussalg.
Vi forbereder os til fingerspidserne for din og for vores egen skyld. For en grundig forberedelse er starten på et godt boligsalg. Vi lægger aldrig ansvaret for et hussalg over på vores kunder. Men når sandheden skal frem, så ligger der også noget arbejde foran dig.
Vi forventer nemlig, at du er villig til at tage imod råd og gøre din del for, at køberne får en god oplevelse, når de ser din bolig. Vi rådgiver og kommer med inputs til det bedst mulige salgsforløb, Vi indhenter og bestiller relevante rapporter og dokumenter og vi laver en grundig FAQ over boligen, så vi er forberedte på alle spørgsmål om salget af din bolig.
Hos os sætter vi desuden stor værdi i, at arbejde som et team i butikken. For at skabe den bedst mulige oplevelse for de potentielle købere, vil vi derfor gerne alle 3 have en gennemgang af din bolig, før den sættes i markedet.
Hos os er det en fælles indsats at sælge din bolig.
Vi skal i fællesskab gøre din bolig salgsklar og finde frem til, hvordan vi bedst kan inspirere og skabe opmærksomhed om din bolig. Derfra skal vi nok klare resten af boligsalget.
Vi samarbejder med de bedste fotografer for at sikre, at salgsmaterialet altid er af højeste kvalitet, og vi kan tilbyde alt lige fra professionelle tekstforfattere til drone-videoer, luftfotos, visualiseringer, boligfilm og meget mere. Men når alt kommer til alt, er vi mest interreserede i, at din bolig fremstår så tæt på virkeligheden som muligt, så kundens forventninger også stemmer overens med virkeligheden.
Med små ændringer kan man ofte afhjælpe nogle helt gængse bemærkninger i tilstandsrapporten og få sin bolig til at fremstå endnu mere skarp og salgsklar. Dette rådgiver vi naturligvis også om.
Vi kan desuden tilbyde, at sætte dig i kontakt med f.eks. håndværkere, boligstylister og havefolk, hvis du ønsker at gøre lidt ekstra.
Vi gør ikke som de andre. Mange mæglere bruger de medier og kanaler, som de er vant til at bruge, og holder sig til det, de plejer at gøre. Det gør de helt uafhængigt af, at kundernes adfærdsmønstre konstant ændrer sig.
Vi ved, at den rigtige markedsføring er altafgørende for dit boligsalg, så derfor gambler vi ikke med markedsføringskronerne. I stedet gør vi en dyd ud af kun at bruge de kanaler, der skaber værdi for dit hussalg.
Derfor er det helt naturligt for os at vælge de digitale platforme som primær markedsføringskanal. Her markedsfører vi din bolig, hvor de potentielle købere er, og hvor vi ved det har effekt.
Vi holder skarpt øje med effekten af vores markedsføring løbende, og tilpasser hele tiden annoncerne, så du får mest mulig værdi for pengene og derved også den største eksponering overfor potentielle købere.
Man skal ses, for at få solgt.
På fremvisning er vi ambassadører for din bolig og dit nærområde. Derfor ved vi selvfølglig, hvor de bedste indkøbsmuligheder, skoler og sportsklubber ligger.
Ligeledes er vi igennem vores tætte samarbejde blevet klædt på til at præsentere din bolig,bedst muligt. Det gør, at vi altid har et kvalificeret svar på den interesserede købers spørgsmål og det gør, at vi nemmere kommer i en positiv og ærlig dialog med køberen om din bolig og et eventuelt boligsalg. Det handler nemlig om tillid.
Her spiller vores team-politik også en stor rolle. Hvis én af os er forhindret i at fremvise for en kunde, står de 2 andre klar til at tage over med samme drive og viden om boligen.
Vi sørger for alt det praktiske. Vores erfaring er, at denne del nogle gange kan virke lidt uoverskuelig for både sælger og køber. Derfor sørger vi for, at alt bliver sat i gang i den rigtige rækkefølge, og at selve overdragelsen efter boligsalget kører på skinner.
Du skal ikke bekymre dig om hverken papirer eller kontrakter, for vi sørger for at koordinere med banker og advokater. Det eneste du så skal gøre er, at læne dig tilbage og glæde dig over dit overståede hussalg.
Ved overdragelsen sørger vi desuden for, at alle relevante forsyningsværker (el, vand, varme, spildevand og renovation) får besked om, at du fraflytter adressen.
Vi er med hele vejen fra start til slut.
Overvejer du at sælge, har vi måske allerede køberen klar. Vi har nemlig et køberkartotek af Guldkøbere. Det er købere, der i alle detaljer har fortalt os deres boligønsker – ikke bare dem om pris og beliggenhed, men også hvad de drømmer om af stil, indretning og materialevalg.
Det gør det let for os at skabe det perfekte match; og let for dig at få et hurtigt og værdifuldt boligsalg.
Vil du vide, hvor meget dit hus er værd?